מה לא כדאי לארוז כשטסים לחו"ל?

המטרה היא פשוטה: לטייל עם מזוודה המכילה ציוד נחוץ בלבד.

הדרך: מאבק ארוך בלהבחין בין מה שאנחנו רוצים להביא לבין מה שאנחנו באמת צריכים.

כאשר אנו נאלצים לבחור בין החפצים האהובים עלינו, אנחנו לעיתים מתפתים ואורזים יותר מידי, דבר העלול לעלות לנו ביוקר, חברות התעופה מחייבות על משקל חורג במזוודה, ולרוב זה מתחיל מ-25$ למזוודה. לכל אחד צרכים שונים וסגנון אריזה שונה, תבחרו מה מתאים לכם ותתחילו לארוז בהתאם!

אל תארוז את כל שגרת הטיפוח שלך

אם אתה משתמש בשמונה מוצרים שונים על מנת לעצב את התלתלים הפרועים שלך, לא יקרה דבר אם תשתמש במוצר אחד במשך כמה ימים. אם אתה הרפתקן מספיק כדי לעזוב את הבית ולחקור יעד אקזוטי, אנחנו בטוחים שאתה יכול להתמודד עם השארת כמה מוצרי טיפוח מאחור.
טיפ: אם המלון בו אתה שוהה מציע מוצרי טיפוח – השתמש בהם! ובנוסף, יש הרבה מוצרים משולבים שיחסכו לך מקום במזוודה וכסף כמו שמפו עם מרכך, קרם לחות עם מקדם הגנה וכו'. שתף את מוצרי הטיפוח עם בן הזוג לטיול, כמו משחת שיניים, סבון וכו'.

אל תארוז יותר בגדים ממה שאתה באמת צריך

בגדים תופסים את הנפח הגדול ביותר במזוודה וצמצומם יכול להקל על העומס שלך באופן משמעותי. אף אחד לא רוצה שייגמרו לו התחתונים הנקיים באמצע יער הגשם הברזילאי, צריך למצוא את האיזון הנכון.
טיפ: עדיף להביא בגדים בצבעים ניטרליים שניתן לערבב אחד עם השני ולארוז נעליים שיתאימו למספר תלבושות ולא יגבילו אותך. לקנות בדרך מנות קטנות שלך אבקת כביסה שבמקרה ונתקעת, אתה יכול לכבס ביד.

אל תארוז את התכשיטים וחפצי הערך שלך

מומלץ לא להגיע עם תכשיטים יקרי ערך כספי וסנטימנטלי מאחר ובחו"ל תיירים הם מטרות לגנבים ונוכלים ולעיתים הם מצליחים לגנוב שעונים וארנק גם מבלי ששמים שם לב לכך. הגנבים והנוכלים רואים את התיירים כסמל של הזדמנות, הזדמנות לגנוב מהם.
טיפ: אם אתה חייב להביא חפצים יקרי ערך, תשמור אותם בכספת ותוודא שהם מכוסים בביטוח מתאים.

אל תארוז גאדג'טים מיותרים

סעיף זה חל עליך אם אי פעם ארזת פריטים כמו מנורות לילה, נגני DVD ניידים, אורות לספר, מכונה קפה, מערכות אזעקת לדלת המלון או מתרגמי שפה אלקטרוניים. ההגדרה של "צורך" משתנה מנוסע אחד למשנהו, ולכן חשוב לשאול את עצמך אם אתה באמת צריך את המכונת קול האוקיינוס שלך על מנת שתוכל להירדם כל לילה.
טיפ: אם אתה מכור לגאדג'טים ולא יכול להסתדר בלעדיהם, תבחר לך אחד או שניים, ואת האחרים תשאיר לטיולים הבאים שלך. בנוסף, אל תשכח שהחשמל שונה ממדינה למדינה ולכן רצוי להביא מתאמי חשמל וסוללות חלופיות.

אל תארוז דברים שאתה יכול לקנות שם

פריטים פשוטים כמו סכין גילוח, מסיר לק או מסרק שניתן לקנות בכל סופרמרקט, בית מרקחת או חנות נחות עדיף להשאיר בבית. גם פריטים אלו תופסים נפח ומשקל ורוב הסיכויים שמחירם בחו"ל יהי אפילו זול יותר מבארץ.
טיפ: אל תשכח שאם אתה מתכוון לקנות פריטים שונים אלו בחו"ל אתה תצטרך מקום במזוודה שלך לארוז אותם.