האתרים שאסור לפספס במרכז אמריקה ובדרום אמריקה

באמריקה הלטינית יש מגוון אין-סופי של אתרים ואטרקציות. במאמר זה אנו ניתן לכם רשימה חלקית של מקומות שפשוט אסור לפספס –מקום אחד מכל מדינה.

איסלה מוחרס, מקסיקו -  אי הנשים אשר ממוקם בים הקריבי של מקסיקו הנו אי קטנטן באורך של 11 ק"מ בלבד. האי מאוד תיירותי ויש בו הרבה מסעדות, הוסטלים, בתי מלון וחנויות. למרות שבעונה התיירותית האי הומה אדם אין זה פוגע לרגע בתחושת הרוגע והשלווה ששוררת במקום והים הקריבי פשוט משגע. לבליינים יש אפשרות לקחת בערבים שאטל לאחת מהמסיבות הגדולות אשר נערכות בעיר הגדולה קנקון אשר נמצאת בקרבת מקום.

Isla-Mujeres-Amazing-571x322

 

מקור: nexttriptourism

טיקאל , גואטמלה- אתר היסטורי אשר מצוי במעמקי הג'ונגלים של גואטמלה. בטיקאל ניתן למצוא פירמידות היסטוריות של בני המאיה. צריך להגיע למקום עם מדריך, אך זה לא פוגע בטיול אלא רק מוסיף. מומלץ להגיע למקום בזריחה כדי לעלות לנקודת התצפית ולצפות בפירמידות אשר מציצות מקרחת היער תוך כדי שהשמש עולה.

tikal

 

מקור: airpano

איי סן בלאס, פנמה – איי סן בלאס היא קבוצה של איים קטנים אשר שייכים לפנמה. האיים הנם מבודדים, והתושבים שם גרים בבקתות עץ. המקום אינו מומלץ לשהייה ארוכה, אבל לחמישה ימים המקום הזה הוא אידיאלי. מדובר באחת מרצועות החופים היפות בעולם, המים הם בצבע טורקיז כמו בבריכה והחול לבן כמו סיד. כל מי שמחפש נוף מדהים ושקט יתאהב במקום.

 

isla-san-blas-y-cabana

 

מקור: nativatours

פארק טיירונה, קולומביה – רצועת חוף אשר נושקת לג'ונגלים של האמזונס.במקום ישנו מגוון קופים, לטאות, ציפורים, וילידים תושבי המקום.. בנוסף ניתן ליהנות במקום מאחת מרצועות החוף היפות ביותר בדרום אמריקה.

Tayrona

 

מקור: hotelconvista

ואיוואש, פרו –  טרק בהרי האנדים שבפרו אשר מוגדר על ידי נאשיונל ג'אוגרפיק "הטרק השני ביופיו בעולם". לטרק יוצאים מהעיר וואראז, עצמאית או עם מדריך מקומי. הטרק נמשך 8 ימים והוא שווה כל רגע. מדובר בנוף עוצר נשימה של הרים מושלגים ולגונות כחולות. מומלץ להצטייד בלבוש חם, כי הטרק נמצא בגובה של יותר מ-4000 מטר מעל פני האדמה, ובלילות יכול להיות ממש קר. האתר פתוח רק בעונת הקיץ.

וואי וואש

 

סלאר דה איוני, בוליביה – מדבר המלח הגדול ביותר בעולם שוכן בבוליביה, ונחשב לתופעת טבע מדהימה שאין שני לה. על הנוף במדבר אין צורך להרחיב במילים. במקום יש מרחב עצום של נופים בכל מיני צבעים והם ייחודיים רק למקום הזה.

salar

 

מקור: boomsbeat

טורס דל פאיינה, צילה – הטרק המפורסם ביותר של צ'ילה מספק מגוון רחב של נופים. בטרק ניתן לטייל מעל קרחון, לראות הרים מושלגים, ובסוף הטרק לעלות לראות את שני עמודי הטורסים למרגלות הזריחה.

torres-del-paine

 

מקור: trekking-world

מפלי האיגוואסו , ארגנטינה- אחת האטרקציות המפורסמות ביותר בדרום אמריקה. קבוצת המפלים הזאת ממוקמת בגבול הטרופי שבין ארגנטינה לברזיל. במקום ניתן לראות כמות אדירה של מים ומפלים אשר מתנקזים אחד לשני ויוצרים מראה  מרהיב. בנוסף ניתן לראות במקום קופים וציפורים אשר מתגוררים במקום. ומגוון רחב מאוד של פרפרים בכל מיני צבעים.

iguazu1

 

מקור: sploid.gizmodo